duminică, 23 august 2009

ce am mai facut...

Am terminat facultatea. In sfarsit! Cum, eu? Fara master? :) Inca 2 ani de scoala...

Compania la care lucrez nu a dat inca faliment... in mod surprinzator...

Am fost la mare cu RS-ul. Trecand peste orgasmele avute in timp ce calcam pe acceleratie, acul de la benzina nu imi e prieten...
Apoi, dupa un weekend petrecut pe paturile de pe plaja soho, a urmat o binemeritata gura de aer proaspat la curte, unde the latest comfort se rezuma la apa curenta. Am schimbat cu draga inima aroganta din Mamaia cu o noapte pe leagan sub stele, si cocktail-urile cu o cafea buna bauta la umbra copacilor din curte...

M-am bronzat. Mmmmult.

Inca ma delectez cu istorisirile - uneori socant de excitante chiar si pt mine - ale lui Belle... Nu, n-am reusit sa termin cartea.

M-am hotarat sa imi irosesc energia de seara facand fete de perna. Nu sunt niciodata prea multe perne intr-o casa, zic. Deci... perne sa fie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu