joi, 8 octombrie 2009


Unul dintre motivele principale pt. care oamenii au anumite realizari, se datoreaza faptului ca acestia intalnesc persoanele idioate, arogante, cretine etc. la momentul potrivit.

In cazul meu, multe lucruri bune s-au intamplat 'multumita' barbatilor din viata mea -> mentionez ca prin asta nu ma refer neaparat la iubiti, ci la toti cei cu care m-am intersectat pt o perioada de timp, la un moment dat (prieten, coleg, vecin, unchi, sef etc.)

Va iubesc!

Sentimental, am echilibrat balanta cumparandu-mi chestii (pt. ca DA, terapia prin shopping este pt. 2 categorii de femei: cele care au prea mult timp liber, respectiv cele care vor sa umple anumite goluri).
Ii multumesc pe aceasta cale lui "el", cel care m-a facut sa-mi iau 2 masini si apartament. Scumpete, felicitari, conduci detasat!

Profesional, sper la o evolutie exploziva....azi am avut un alt soc, al carui singur efect va fi acela de a imi face propriul biznis.
btw: atunci cand exista doar barbati la conducere, initiativa si ideile unei 'pipitze' nu-s binevenite, oricat de geniale ar fi.
I will gladly stop by to say "hi" when u'll get bankrupt. Cheers!

3 comentarii:

  1. la fel si ideile barbatilor in plin matriarhat:D hi!
    am cateva idei de "biznis".. ce zici? te bagi?

    RăspundețiȘtergere
  2. :) sa vedem cat sunt de originale si profitabile ideile!

    pana dezbatem, propun sa facem schimb de joburi o sapt...

    RăspundețiȘtergere
  3. esti sigura ca vrei asta?
    azi ma rugam sa apara careva sa ia jobul meu macar pe o saptamana (incepand de duminica.. pt ca si atunci va trebui sa merg)
    it'a a deal! :D

    RăspundețiȘtergere