miercuri, 13 aprilie 2011

:-|

Alte faze din ciclul 'freaks around me'...
Dupa nenumaratele mesaje de genul "stop texting me", "i'm done with you" si in ciuda faptului ca de multe ori pur si simplu l-am ignorat, texter nu se lasa si ma surprinde intr-o dimineata, cam pe la 7.30 - 8, cu un mesaj care suna cam asa "Are u wearing a bra today?" :-|
Dupa vreo saptamana, out of nowhere, imi zice ca nu vrea sa doarma singur si ca i-ar face placere compania mea. Refuz politicos si a doua zi urmeaza zeci de mesaje in care-mi zice ca nu ma poate scoate din mintea lui. Seriooos? Ironic, ii spun intr-un tarziu ca e foarte bine ca sunt eu acolo, in mintea lui, gandindu-ma ca asta ar trebui sa-l linisteasca o vreme. Reactia: "Are u hormonal, babe?" :-|

Unde dracului ii gasesc? Undeeeeeeeeeee?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu