miercuri, 30 noiembrie 2011

men & simple words

De cand ma stiu, vreau tablouri in bucatarie. Mi-am luat 2 ieri si le-am montat. Unul e cu diverse condimente, celalalt cu 2 ardei usturati. Uitandu-ma asa la ele, mi-a palit usor entuziasmul... Am inceput sa ma intreb ce o sa ma mai bucure atunci cand o sa termin de facut chestii prin casa. Brusc, m-a lovit un sentiment neplacut de singuratate. I-am trimis mail lui Monsieur Diplomacy, i-am zis de treaba asta cu tablourile, concluzionand ca sunt singura si un pic trista. Reactia lui a venit neasteptat de repede. M-a intrebat ce ilustreaza tablourile si s-a oferit sa ma inveseleasca, spunandu-mi bancuri. Nu a intrat in detalii, nu mi-a tinut prelegeri, nu a fost uracios, nu mi-a zis sa-mi bag mintile in cap, nu m-a certat ca sunt copilaroasa, nu mi-a zis vorbe marete, nu a pomenit de noi doi. Reactia lui a fost perfecta.
Barbati, luati aminte si invatati. E atat de simplu...

5 comentarii:

  1. pana aici am inteles chiar si eu ........si este el acum unde???si mai ales cine este MEILLEUR JOUET??fcr

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaaa....la el acasa :-)
    Meilleur Jouet? Eu. Cu bune, cu rele, cu ce e scris pe blogul asta, cu alte cateva chestii nescrise sau nespuse. Eu, ca oricare alta.

    RăspundețiȘtergere
  3. viata ta e aproape la fel de trista ca a mea,de asta te iubesc atat !!mi e dor si doare!!

    RăspundețiȘtergere
  4. o sticla de rom negru...plus ceva shot uri........dar pe tine te iubesc pentru ca esti pentu mine o stare de spirit!!fcr

    RăspundețiȘtergere