vineri, 9 decembrie 2011

again...men & shit

...si incepand de azi, veti gasi o categorie speciala cu acest nume.

Acum aprox un an, s-a mutat langa ai mei un tip f simpatic. Am interactionat cu el de cateva ori (in lift, in marea majoritate a cazurilor) si de fiecare data imi ziceam ca ar fi trebuit sa il invit la o cafea.
Zilele trecute ies din casa, intamplator iese si el din apartament, incuiem amandoi usile, eu chem liftul, el o ia pe scari. Ajungem la parter in acelasi timp (ca deh...pana a venit liftul...), ne salutam si imi spun ca e cazul... Il intreb daca ar vrea sa iasa cu mine, el se lumineaza la fata, raspunde afirmativ cu toata gura si ma urc in masina, spunandu-i relaxata OK, vorbim. A doua zi, ma uitam pe avizier si fara sa vreau, observ ca la el sunt trecute 2 persoane la intretinere. Zambesc sec si urc in lift. Coincidenta sau nu, cand ajung la etaj, el tocmai deschidea usa liftului. Zambeste si el (nu la fel de sec precum o facusem eu cu 5 secunde in urma) si-mi spune ca se bucura sa ma vada.
- Asemenea! ii raspund... si adaug: Imi cer scuze daca am fost deplasata cu invitatia mea de zilele trecute, credeam ca esti singur.
- Aaaa... sunt, zise el.
- Aaaa... atunci cu cine locuiesti?
- Aaaa....aaaaaaaaaaa...............aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
- O seara buna!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 comentarii:

  1. ai dreptate... Chiar traim in filme proaste.
    Paul... Din alt film prost

    RăspundețiȘtergere
  2. frate esti cu adevarat talentata...........nici nu trebuie sa cauti mult!!fcr

    RăspundețiȘtergere