miercuri, 7 noiembrie 2012

Banii nu aduc fericirea, dar o intretin.

N-am fost niciodata materialista, dar stiu ca banii rezolva multe probleme, in timp ce absenta lor cauzeaza multe alte probleme.

Nu mai comentez pe tema facilitatilor lipsa la domiciliu, ca intre timp nici wireless-ul meu nu mai functioneaza si ma numar printre aia 5% utilizatori de internet, care stau cu firul infipt in laptop si se impiedica de 15 ori pe zi de cablaraie. Dar oricum, tv-ul meu e ecran de cinema pe langa ecranul computerului sau, ca nici nu mai stiu ce film am vazut in seara aia, tin minte doar ca nu imi luasem ochelarii din masina, nu aveam nici lentilele puse si tot faceam ochi de chinez incercand sa deslusesc formele oamenilor alora mici din cutia colorata cu lumini. Si oricata engleza as cunoaste, trebuie sa o si aud ca sa o inteleg daca tot nu vad subtitrarea, dar la boxele alea de 5 cm ce naiba sa se auda?

Ii facusem dansului loc in dulap sa-si arunce si el acolo 2 tricouri si o pereche de pantaloni si, o data cu activarea modului psihopat, m-am bucurat ca am mai mult loc in dulap pt. mine :-) Impachetam bluzite si comentam fir-ar al naibii ala care ti-o mai face tie loc in sifonier vreodata!

Apoi am zis sa aranjez cosmeticele prin baie. Zambesc, amintindu-mi de un alt clinci de-al nostru, cand ma suisem in pat si a venit la usa dormitorului cu periuta de dinti in mana, sa ma intrebe daca am spalat cumva WC-ul cu ea cat timp a fost plecat. Ha. Ha. Pastrez gelurile lui de dus, ca astea sunt cumparate de mine si imi plac (imi placeee sa miros a barbat noaptea, cand ma bag in pat :-) ). Vad sticlutele mele de parfum si iar ma apuca toti dracii! Sunt toate primite cadou de la... admiratori, sa zicem. Bijuterii... mda, si astea... Imi amintesc si de cinele in oras care costa cam cat o treime din salariul lui. fmm ca 2 zile mi-ai scos ochii pt. o prajitura casei de mi-ai luat-o!

Caaaalm.

Ei bine, cum toate activitatile mele casnice se deruleaza pe muzica, inevitabil incepe pe fundal o melodie cantata de Directia 5. Si iar mi se ridica parul in cap, ca nu am ajuns la ultimul lor concert pt. ca "nu cumpara tu bilete, iubita mea, ca ma ocup eu!" si cu o ora inainte de concert aflu ca nu mai putem merge pt. ca nu ii raspunde nu stiu ce organizator la telefon si brusc, s-a imbolnavit si bunica-sa, apoi, ca printr-o minune dumnezeiasca, dupa un sfert de ora, bunica-sa se simte mai bine si a raspuns si organizatorul si cica mergem la concert, fir-ar al dracului de concert ca nu mai merg nicaieri cu tine!

Aaaaaaaa!

Si da! Imi place sa ma plimb, sa imi cumpar chestii, sa imi beau in fiecare sambata si duminica dimineata cafeaua la starbucks, imi place sa ma sui in masina sa iau pranzul cu fetele mele la munte, sa fugim pana la mare sau sa ne petrecem cateva zile in Paris. Pai daca tot am enshpe rate si imi permit totusi sa fac si putin din toate astea, de ce sa ma tii tu in casa cu prostiile tale de ingamfat, cu aere de barbat interesant si zgarcit si gelos, care-mi cere o mie de sanse si le rateaza, apoi sufera din dragoste dupa ce l-am parasit?

Nu mai judec femeile sub nicio forma.
Daca sunt fericite, cinste lor.

19 comentarii:

  1. pisii stii prea bine ca noi suntem singure si fabuloase:)....ne permitem sa ne cumparam singure chestii si sa ne plimbam...barbatii sunt doar niste accesorii:)...de care cateodata ne putem lipsii...accesoriile se invechesc, atarna greu si cateodata pot fi incomode:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da mah... Dar e frumos si sa primesti chestii cand nici nu te astepti :-)

      Ștergere
    2. da stiu si mie imi plac chestiile neasteptate si cadourile frumoase numai sa fie si sincronizarea buna:)))

      Ștergere
    3. Cu exceptia unui trandafir pe care il pastrez si acum ca pe ceva extrem de pretios, eu n-am avut parte de sincronizari bune venite de la barbatii la care am tinut. Dar ceva tot a fost clar: cand nu m-au iubit ei, mi-a demonstrat rapid altcineva ca merit (alt)ceva mai bun :)

      Ștergere
  2. Ina n-o sa iti vina sa crezi ce zic, tocmai pentru ca vine de la mine:))) Mi-am dat pana si eu seama, ca nu toate in viata sunt cum vrem noi:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai bine bre matale... te-ai impacat cu duhul baltii? (alias ala de vizita delta si se intorcea mirosind a peste, etc etc...) ca eu nu prea mai inteleg... sau e vorba despre barbati asa in jeneral?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum mah? duhul baltzii? moooooor! :)))
      de el e vorba, da. doar de el a fost vorba de prin iulie incoa` :)
      si nu, nu m-am impacat. am vrut sa ma conving ca nu sunt eu complet cretina. m-am convins. eu sunt ok :))

      Ștergere
  4. cunosti expresia aia cu"dumnezeu pe pamant"??tu esti regina misoginelor intre femei ...dar ai perfecta dreptate......de ce dracu nu ma bucur de tine si in scimb am prejudecati de barbat ridicole....eu sa aduc banii ..eu sa fac aia ...ailalta....cand o sa trec peste ele o sa te caut sa te cer de nevasta!!!!!fcr

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adu banii si fa de toate! sunt pro barbati din astia. sunt contra celor care nu fac, nu dreg, dar cer cu varf si indesat si chiar ma priveaza de chestii pe care mi le permit si singura. e nevoie de doi mah! D O I.

      Ștergere
    2. si nici femeile intretinute nu imi plac.
      de fapt... nu imi plac oamenii care nu fac chestii, dar se plang de starea lor, ca si cum societatea asta li s-ar impotrivi, ca si cum ei ar fi nedreptatiti de soarta. asta in timp ce aspira la chestii complet stupide si au prioritati nule.

      Ștergere
  5. singura prioritate ....dimineata cineva trebuie sa ti zambeasca si sa fie acolo doar pentru tine...restul sunt amanunte!!

    RăspundețiȘtergere
  6. daca aveti motive sa va zambiti zilnic, nu vad nimic rau din a face asta o prioritate :)

    RăspundețiȘtergere
  7. nu am motive ...stiam mai demult sa zambesc....viata e asa cun e si noi suntem asa cum suntem!!!stii"tres metros sobre el cielo"???acum vad continuarea "tengo ganas de ti"!!!cinefili ..vorbim din filme:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vorbeam de situatia ipotetica si ideala de a considera o prioritate obtinerea unui zambet din partea celuilalt in fiecare dimineata, nu ma refeream la prezent.

      zi-mi de film, nu cunosc. sunt tanara, asta sa-mi fie scuza :)

      Ștergere
  8. sunt doua filme care merita vazute trebuie sa le cauti sa le vezi ...si vorbim de urmatoarea recomandare de film :)))...nu trebuie povestite

    RăspundețiȘtergere
  9. Unele lucruri nu le poti cumpara, pentru toate celelalte exista Master Card. Un zambet sincer si natural obtinem din ce in ce mai rar. Banii aduc fericirea si o si intretin. Fericit esti de fiecare data cand nu ai motive sa fi trist.

    RăspundețiȘtergere