marți, 8 ianuarie 2013

am treaba, mah!

Pfoai ce imi place mie "am treaba" asta!

La mine "am treaba" inseamna ca fac ceva care in momentul ala nu imi permite sa tin telefonul la ureche, sau ca pur si simplu nu doresc sa te vad...dar daca nu doresc sa te vad, e foarte posibil sa iti spun ca nu doresc sa te vad, nu te iau cu "am treaba". De obicei, "am treaba" cand sunt la birou si persoane care se plictisesc isi imagineaza ca ma plictisesc si eu. Atunci "am treaba" - pentru ca, chiar am treaba.

E relativ acceptabil cand o persoana de sex opus iti spune ca "are treaba" - poate nu doreste sa te vada in momentul ala, dar va vrea cu alta ocazie, si atunci isi va termina "treaba", probabil cam cand ii vine si cheful de tine :)

Nu-i inteleg insa pe aia care "au treaba" cand e vorba de iesit in gashca. Adica, nu iti pot spune simplu "da-te-n... ca n-am chef sa merg acolo, nu am bani sau ma f*t". Nu. Ei "au treaba".

Ce naiba treaba aveti mah? Vreau si eu sa stiu ce mai face lumea, chestii. Poate ratez vreun trend, ceva.

Paradoxal, cei mai ocupati sunt aia care nu au niciodata bani sa faca nimic, nu ies in oras, bugetul se rezuma la 12 lei pt orange film cu reducere de student, (nu care-cumva sa ti se faca, sa zicem, sete de o apa plata luata de jos de la Mega Image). Aia care isi cumpara "jeanshi" de 400 ron perechea si paine+lapte pe card avantaj, vor ceasuri Hublot si se plang ca "au pierdut" X sute ron la pariuri unde au investit 2 lei. Aceiasi care vand parfumurile alea cu miros de guma Turbo si scot 5 lei profit la sticla, sau combina telefoane din generatia 3310 si iti cer parerea asupra investitiei, de parca te intreaba de euribor. Aia care nu au masini, dar le conduc pe-ale altora sau pe-ale gagicilor, si la terasa sufera cu cheile pe masa - astia nu pun niciodata benzina/motorina! Ca sa fie gashca intreaga, platesc fetele consumatia baietilor, care cer pe langa pizza, si desert, ca ce plm?

Mah baieti... hai trezirea ca am treaba!

7 comentarii:

  1. hahhahaha:))))))))) bestial!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. cunosti dintr-astia? vai vai...

    RăspundețiȘtergere
  3. opaaa...certuri in gasca vesela? vezi ca si eu folosesc destul de des card avantaj......te prinzi tu cine sunt

    RăspundețiȘtergere
  4. frate da tu cu cine te vezi....si vezi ca pariurile sunt ok ..daca te pricepi un pic si doar vrei sa completezi veniturile!!!SI DACa nu am bani iti spun ca stam acasa si ti fac flortcele si traiasca filelist cu filme gratis...si ce e ala card avantaj????fcr

    RăspundețiȘtergere