joi, 3 februarie 2011

my resolution sucks

Am zis eu ca daca nu imi propun chestii care tin oarecum de mine, chestiile alea nu o sa se intample. Si asa mi-am propus ca anul asta sa-l bag pe XVI pe unde a iesit si sa imi vad de ale mele. Mda.

Din una in alta, ma intreaba ieri ce sa imi ia din Palermo, eu ii zic sa-mi ia ceva frumos (bag si o rautate si ii spun sa imi gaseasca un XVI mai simpatic) si el se gandeste sa faca o gluma proasta gen "Poate gasesc un inel de logodna de 10.000 EURO sa-l fur."

Si uite-ma pe mine cum lesin sub birou si seara stau si ma holbez la laptop, cu ochii umezi ca o caprioara abandonata, asteptand sa vad XVI has signed in. Si stau, si stau, si pana la urma apare. Evident nu a durat mult pana sa nu mai functioneze Skype, mesinger si alte socializari de genul, dar ne-am obisnuit deja cu tehnologia asta de kkt care se fute de fiecare data cand interactionez cu el.

Asa...si vorbim noi de una, de alta...cand, la un moment dat, fac eu o aluzie-sa-i-zicem-repros ca ma lasa mereu sa vorbesc singura, si o zice: "Treci peste"

Cum adica "Treci peste" ???

Eu de ce nu m-am gandit la "Treci peste" asta pana acum?

Te-am inselat acum 100 ani cand eram impreuna si imi dadeai atentie?

Treeeci pesteeee!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu