marți, 22 februarie 2011

tentatii enorme

Acum ca ne-am declarat femei singure si am decis ca ne putem prosti aiurea (D era deja singura si se distra, dar suna mai dragut la plural, ca si cum am fi gandit si planificat amandoua treaba asta), ne dam seama ca nu stim sigur daca ne convine situatia asta...

D iese cu un tip, raman singurei, servesc niste alcool, apuca sa faca putin sex (putin inseamna foarte putin!) si aluia i se face rau.
I se face rau! Deeeeci dupa ce ca facem sex o data la jumatate de an, atunci aluia i se face rau. Mdeah...
A doua zi o invita la el seara, spunandu-i ca ii este inca rau si sa ii tina de urat.
Nu ca sa se revanseze fata de ea, ci sa ii tina de urat :))) Excitant!

In ceea ce ma priveste pe mine, treaba a stat cam asa: m-a invitat in oras, i-am spus ca ma gandesc si revin cu un raspuns, apoi schimb de sms-uri (in engleza, ca e englez)

*mentionez inainte de toate ca nu am iesit, nu m-am pupat, nu m-am atins de tipul asta pana acum...si probabil ca asta nici nu o sa se intample vreodata

Numele lui: Sorry if this sounds bad, but I really want to kiss you right now
Eu: Bad?!
Numele lui: Bad for you
Eu: Again... Bad?!
Numele lui: I might get too excited :) and cause a leak :)
Eu: Nooooooo, u did not say that!
Numele lui: :) mental note: must not get damp patch
Eu: U freak!
Numele lui: you can though :)

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?

Again... WHAAAAAAT THE FUUUUUUUCK?

Update: D a concluzionat ca trebuie sa aiba un penis foarte mic :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu