miercuri, 26 septembrie 2012

2

A mai trecut o luna, timp in care relatia mea nu se futu dintr-un motiv sau altul.
Uau.
Am inceput din prima saptamana sa incercuiesc zilele, convinsa fiind ca nu voi trece de primele 14.
E nostim (si stupid) cum uneori astepti sa se intample ceva rau, doar ca sa iti spui intr-un final ca ai avut dreptate, stiam eu ca e asa si pe dincolo, nu aveam cum sa ma insel!
M-am hotarat sa nu mai fac pe desteapta, sa fiu surprinsa si de data asta, poate totusi nu am parte numai de surprize neplacute din categoria men & shit.
Fie ce-o fi!






Sa nu uit! Am descoperit in Paris (da, am fost in sfarsit la Paris!) o librarie absolut geniala, Shakespeare & Company. In fata librariei, 2 tipi foarte chic jucau sah la o masuta. Alti 2 englezi binedispusi stateau la un pahar de vorba. Oamenii rasfoiau carti lasate afara intr-un soi de dulapior armonic, peste care incepusera sa cada picaturi de ploaie. Librarul era un englez spre 30 ani care, cu vocea lui calda si vorba rara, ti-ar fi povestit zeci de chestii despre orice carte.




Despre cartea mea, a zis simplu "hell of a bargain!" :-) And it sure was a delight!















Anul trecut de ziua lui XVI ma plimbam singura pe strazile din Praga, cu Adele in urechi si slapi in picioare, pozand nu doar minunatul oras, ci si coincidentele sortii care nu ma lasau sa-mi iau gandul de la el.
Anul asta am schimbat putin atmosfera, petrecand 12 ore in Disneyland. Way better!

Revenind la ale mele, am luat cina cu el si parintii lui. Desi mi-au tremurat picioarele pe tocuri si pe pedale pana am ajuns la ei acasa, seara a decurs mai bine decat m-as fi asteptat. Nu m-a decapitat niciunul dintre parinti, ba chiar pot spune ca m-am distrat copios.
Deci da, se poate.

Poate are legatura cu faptul ca e plecat in delta la pescuit, dar de ieri dimineata mi-e super pofta de pastrav la gratar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu