joi, 11 octombrie 2012

Cand toate merg prost, ma intorc inevitabil cu gandul la alte lucruri care au mers prost.

Ma tot chinui sa imi amintesc ce era in capul meu dimineatza cand plecam pe fuga la birou si il lasam pe XVI dormind.
Oare chiar imi pasa ca ar fi inutil sa se trezeasca o data cu mine si sa ajunga cu o ora mai devreme la birou, in loc sa doarma o ora in plus? Sau doar imi placea sa il las acolo in patul meu?
Mi se parea dragut cand il sarutam de buna dimineata si fugeam in haosul meu cotidian, la gandul ca el viseaza in tot timpul asta.
Probabil el a vazut asta ca pe o obligatie de a ne intalni si "maine" ca sa imi returneze cheia. 
Ce porcarie!

4 comentarii:

  1. nuuu... insemna pur si simplu ca l-ai invatat putoare... sau era gata invatat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. e trist ca orice ai face te intorci la xvi.. mergi mai departe ....e doar trecutul si ...o amintire!!!fcr

    RăspundețiȘtergere
  3. E inevitabil... Incerc doar sa nu repet greseli din trecut.

    RăspundețiȘtergere