miercuri, 13 martie 2013

15 secunde de haos mintal

Inainte sa apas pe buton, trag de manerul usii, ca si cum presupun eu ca liftul e deja aici.
Presupunere proasta.
Mda...fostul meu iubit facea tot timpul presupuneri proaste.
Zilnic aveam discutii incercand sa inteleg cum functioneaza mintea aia a lui sau de ce presupune chestii complet aiurea si reactioneaza ca si cum ar fi adevaruri indubitabile.
"indubitabil" - ce cuvant odios.
"odios" - asta suna nostim.
Da, era si el nostim uneori.
Si bun la pat.
Mda.
Bun.
As putea sa il sun.
Sa il sun?
Ce sa ii spun?
O sa creada ca m-am razgandit.
Nu m-am razgandit.
Sau ca imi e dor de el.
Nu imi e dor de el.
Mi-e dor de sex.
Nu poti face doar sex cu o persoana care te iubeste.
Adica poti, dar nu e indicat.
Mai rau te complici.
Plus ca l-as amagi.
Nu vreau sa il amagesc, nu mi-a gresit cu nimic.
Ce sa fac?
Il trimit acasa dupa sex?
Pff. Nu pot sa fac asta, ar fi penibil.
Nu vreau penibil.
Dar nu pot sa ii spun nici ca poate ramane.
O dam in diverse.
Iar amagire, dupa aia nu mai scap.
Iar se indragosteste.
Rau pt el, rau pt mine.
Aaaaatatea probleme!?!?
Ar fi fost ok daca ar fi procedat si XVI asa cu mine, sa ma scuteasca naiba de suferinte inutile.
Clanc!
A venit liftul.
Vaaai cate mai am de facut azi!
Mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu