luni, 25 martie 2013

cand credeam ca le-am auzit pe toate...

Sub Zero scoate ficatul la x-ray si il face praf. XVI a facut ceva asemanator cu alt organ vital de-al meu, situat putin mai sus: il zice pe te iubesc altcuiva.

Parca asistam la propria inmormantare, incercand sa imi pastrez un soi de zambet pe buze, in timp ce socializam. Da, eu sunt in groapa, dar lasa asta, zi-mi de tine, ce mai faci, esti bine?

E trist cand ma gandesc la cum il iubesc. Incercam sa ii explic Ralucai chiar cu cateva ore inainte de priveghi: imagineaza-ti ca trebuie sa salvezi pe cineva cu pretul vietii tale. Eu as renunta la mine pt familia mea si pt el. Fara sa clipesc. Nu ma intreba de ce as face asta. E simplu: pentru ca asa simt.


Ca o gluma proasta, ziua nu se termina aici.
Magnatul insista cu mesaje si invitatia de a ma muta la el.
Pe fondul celor de mai sus, zic sa ii dau totusi o sansa. Fara haine in troller, incepem cu o cafea in oras.
Si ce daca are 39 ani? Poate are mintea la locul ei.
Si ce daca sufera de grandomanie? In mare parte, e justificata... as putea sa ma obisnuiesc cu asta.
Imi zice ca "am voie sa ies" cu prietenele mele atunci cand el este la vanatoare. In rest, nu. Uau. Si cand nu impusca el sacali, eu cam ce "am voie" sa fac? Orice vrea el. Serios?
Imi pot pastra serviciul daca insist. Again, uau.
Voi avea dormitorul meu, dressingul meu, baia mea, spatiul meu.
Usa la baie nu voi avea, sau daca voi avea, va fi transparenta. De ce? Pentru ca lui ii place sa priveasca o femeie orice ar face ea, inclusiv cand sta pe buda. Sunt informata pe aceasta cale, ca isi va face drum prin dreptul usii, ori de cate ori voi fi eu la toaleta.

Inima nu mai am sa o terfeleasca cineva, dar macar lasati-ma sa imi fac nevoile linistita!

Madalina, scuza-te pt 2 minute, ridica-te de la masa si ia-ti-o repede pe tocuri, spre masina. Nu te uita inapoi, sa nu te impiedici, ca poate isi da seama ca nu te mai intorci si vine dupa tine.

Hesus Crist!


* bonus:
When I hear my crush loves someone else

2 comentarii:

  1. Ce m-am amuzat la faza cu usa de la baie :)) hahaha..
    Prima parte a articolului, insa.. auci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. auci, da... am zis sa scriu de amandoua la un loc... stiu ca nu se pupa, dar a dracului zi, nu se mai termina odata!

      Ștergere