luni, 27 iunie 2011

for friends, with love

De miercuri m-am dereglat cu somnul... inca nu mi-am revenit si in noaptea asta stau de veghe. Fetele s-au eschivat, XVI is not available, sunt doar eu cu mine si un pahar gol de vin.
Am intrat pe fb si iar mi-am dat seama ca cel mai bun prieten s-a casatorit si m-a apucat o stare ciudata... Frate, te-ai insurat! Cand dracu` s-au intamplat toate astea? Parca aseara stateam la academie in masina, band caffee latte, ascultandu-ti ideile de biznis, plangandu-ne iubirile si... pierzand noptile aiurea. Pontonul de la Snagov nu mai e. Am ascultat acolo, la castile tale, "Goodnight moon" - "o melodie despre nimic", asa mi-ai zis, mi-a ramas in minte for no reason :-) Mi-am amintit si ca ne-am ciondanit intr-o zi cand a plouat. Ai facut un "M" pe o alee uda, din petale roz de trandafir, ai pozat si trimis, cu mentiunea ca "asa s-au asezat petalele" :-) Sau...mai stii cand am dormit impreuna si mi-am parlit nasul de calorifer? N-ai putut decat sa razi in somn si sa ma tragi mai aproape.
Acum suntem la casele noastre, pe continente diferite, uitandu-ma la pozele de la nunta. Cand toate astea?
Imi tot zici sa-ti scriu si niciodata nu apuc. Asta e pt. tine ;-)
Miss u, sugar!

5 comentarii:

  1. cunosc senzatia..este ca atunci cand toti au inceput sa si vada de viata lor,nu mai au timp de nimic,omul pe care tu il iubesti mai mult ca orice este deja de un an la bratul altcuiva.....si tie ti se pare ca nimic nu mai este la fel ca ai ramas cumva in urma in lumea ta crae nu ai este asacum o stii!imi lipsesti ALEXANDRA....asta e un comentariu mai mult pentru mine...pe tine doar te citesc cu placere

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) cum adica ne-am eschivat eu eram lesinata:))) m-am uitat la pirati apoi am dormit..azi sunt fresh si nu prea:P

    RăspundețiȘtergere
  3. As avea atatea directii pe care as putea sa comentez...
    Dar nu pot decat sa ma simt atat de special si de fericit ca suntem prieteni.
    De fapt nici macar prieteni ci o groaza de alte chestii.
    Un fel de mare mixed drunk, colorat si sexy care-I atat de bun si scump incat creaza dependenta si e imposibil sa-l ai atat de des pe cat visez...
    Ma stii..

    RăspundețiȘtergere