marți, 14 iunie 2011

mi-a revenit inspiratia :)

D. mi-a spus ca are parul asa frumos de la uleiul de masline. Am zis ca tre` sa incerc si eu asta. Nu stiu cum se face, dar momentul a coincis cu seara in care cica trebuia sa ne punem pelin sub perna, sa visam vrute si nevrute (deh, eram la tzara si mi-a adus tanti Maria pelin, nu puteam s-o refuz). Stiti mirosul din zona raionului cu masline? Eh...imaginati-va mirosul asta, cumulat cu mirosul de pelin (pe care nu-l stiti, dar va spun eu ca e lesinator)... Aaa pai...nu-mi amintesc ce am visat. E ca si cum as fi fost foarte beata. N-am fost niciodata foarte beata, dar imi imaginez ca asa tre` sa fie... Dimineata am golit jumatate de sticla de sampon. Dar ce par frumos aaaaam! Ptiu! sa nu-i fie de deochi! Iata unul dintre avantajele de a fi singur(a): poti sa faci tot felul de tampenii, fara sa-l sperii de moarte pe cel cu care imparti patul :-)
In alta ordine de idei, dupa jumatate de an, am facut in sfarsit sex. Sex din ala ca-n filme! :-D Alta viataaa!
Gata, ajunge. Spor la treaba!

3 comentarii:

  1. eu incerc cu petrol cu ulei de masline nu am incercat:)))))))) parul meu e destul de matasos si arata destul de bine in starea in care este:D

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar ma gandeam ca trebuie sa strecori o idee si despre asta:D

    RăspundețiȘtergere
  3. hai Raluca, scuipa-te sa nu te deochi! :)))

    RăspundețiȘtergere