marți, 21 iunie 2011

sex ca-n filme, la bine si la rau

Dialog in sincron cu 2 prieteni casatoriti (unul pe mess, celalalt la telefon). Unul dintre ei imi zice ca, o data ce te-ai casatorit, sexul nu se mai face asa des. Celalalt imi spune ca exista momente cand nu ai mare chef de sex si esti intr-o stare de lene, iar casatoria e singurul loc in care poti face sex cu lene si nu te judeca nimeni.
Acum stateam si ma gandeam la mine si la cum vizualizez eu ca va fi treaba cu barbatul vietii mele. Cred ca e ceva in neregula cu mine... Pai mie nu mi-ar mai trebui nimic altceva.
Sexul de calitate se face cu oameni de calitate. Daca nu faci sex de calitate nici cu cel cu care te casatoresti, pai atunci cand???
Asadar, cand ma marit, presupunand ca o sa am pt. el-ul cel putin aceleasi sentimente ca pentru XVI, o sa vreau sa i-o trag non-stop sotului meu. De asta ne luam: ca ne simtim bine si vrem sa facem asta timp indelungat. Nu?

5 comentarii:

  1. Ai punctat bine. Dar in discutie nu a fost vorba despre calitate ci despre frecventa, iar in ceea ce priveste lenea, m-am gandit la problema si chiar asa e :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai... tu cu frecventa, celalalt cu lenea. Oricum, nu e ok. Ti-am zis: eu mi-as f**e barbatul non-stop :))

    RăspundețiȘtergere
  3. parca am asa un feeling cand mai scrii tu ceva nou sa verific,sa citesc;)) exact,m-as casatori cu tipul care e pe aceeasi lungime de unda cu mine, sa facem aman2 pe dracu in 4 doar sa ne mai ametim putin:D

    RăspundețiȘtergere
  4. hahaha la tine ma gandeam... mai stii ca vorbeam noi de ce ti se intampla tie la facultate cu agitatia si nerabdarea ta? eeeh... mi s-a intamplat mie azi, la birou :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. aoleeeu =)))) saraca de tine=)))))) roaga-te sa nu ti se intample prea des ca e chiar nashpa:))))

    RăspundețiȘtergere