duminică, 3 iulie 2011

!@#$%^&*()_+

Acum cateva zile, a aranjat XVI patul... Noptile ce-au urmat m-am tot uitat la pat si nu mi-a venit sa dorm in el. Am dormit pe canapea.
In dimineata aia, am plecat mai devreme si l-am lasat dormind. Aveam pe masa chestii care ar fi trebuit bagate in frigider. Am decis sa le las acolo, sa vad daca-i trece prin cap sa le bage la frigider. A trecut testul.
O data instalata nebunia, e greu sa scapi de chichitzele astea mici care iti pot strica ziua foarte usor. Ca si scrisul asta cu "tz". Niciodata nu scriu cu "tz" cand 'vorbesc' cu el, pt ca acum o mie de ani am iubit eu un Tz si simt ca il zgarie pe retina cand vede literele astea doua alaturate. Nebunia nu este doar in gradina mea :)
In alta ordine de idei, pe langa distractia din weekend-ul ce e pe terminate, cred ca am dat refresh de un milion de ori la mail.
Not fun at all.
Comparativ si deranjant e ca indisponibilitatea asta a celui de mai sus s-a sincronizat cu mici atentii primite de la Monsieur Diplomacy si mintea mea nu poate sa inteleaga cum unul poate sa se sustraga de la anumite obligatii contractuale fara ca eu sa-i ofer ceva in schimb, iar celalalt nu poate sacrifica 10 secunde din timpul sau pretios, in care sa-mi trimita un mail cu o faTZa zambitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu