vineri, 1 iulie 2011

Ce faci diseara?

Daca n-ai vreo propunere, nu ma intreba asta. XVI e singurul caruia ii raspund si nici macar lui nu-i spun din prima (el doar "ma verifica" si nu-i pot rezista :))
Urasc sa raspund la intrebarea asta. Nu ca ar fi vreun secret ce naiba fac eu in x seara, dar mi se pare complet inutil sa intrebi pe cineva ce planuri are, fara niciun motiv, de parca n-ati avea subiecte de conversatie. Putem sa vorbim despre horoscop, vreme, sport sau despre cat de tristi suntem. E ok. Suntem prieteni oricum.
Ce faci diseara? Aaaaa, nuuu, nimic, intrebam asa, ca sa ma aflu in treaba, sa vad daca ai sau nu viata sociala.
Sau poate astepti sa iti intorc aceasta intrebare senzationala, ca sa-mi spui tu ce distractie maxima ai in program in seara asta... Pai spune-mi direct, in cazul asta. Lauda-te! Fa-mi in ciuda! O sa ma bucur pt. tine sau o sa fiu invidioasa, whatever makes your day. Doar nu-mi cere sa-ti dau raportul aiurea. Poate am programul plin cu multe alte prostii la care as renunta in favoarea companiei tale si daca iti spun ca am deja program, din politete te gandesti ca mai bine nu ma deranjezi. Sau poate chiar nu am nimic de facut, o sa vegetez toata seara si daca-ti spun asta, o sa crezi ca e foarte posibil ca dispozitia mea sa o strice pe a ta.
Asa ca nu ma intreba ce fac diseara.

3 comentarii:

  1. ce faci diseara jucarie?
    eu cred ca-mi fac un blog. nu ca sa ma dau interesant, si nici ca sa scriu chestii asa misto ca tine. si ma gandesc oricum sa-l tin anonim.
    sau nu
    de fapt vreau sa fac un blog cu poze beton, nu un site cum am acum, cu un blog, poze mai multe asa pe o tema + povesti.
    ar merge>?
    se vinde, ia zi, e geniala ideea?
    Vlad, evident

    RăspundețiȘtergere
  2. Vlad cel anonim, nu „jucarie”, ci „MEILLEUR jucarie”!!Si apoi...unde e propunerea ta...intrebarea o pusesi, dar nu ai venit si cu propunerea/sugestia aferenta...sau voiai doar sa o faci invidioasa pe meilleur jucarie ca blogul tau o sa aiba muuulte poze?:)
    Anonim, evident

    RăspundețiȘtergere
  3. haha scumpeteee! tu pozezi si eu scriu. in felul asta ne admiram reciproc, ce zici? :)
    si... propunerea? propun sa veniti in Ro si mai vorbim :)

    RăspundețiȘtergere