joi, 21 iulie 2011

meet the marriage wrecker!

Mi-a spus cineva ca facebook distruge vieti. Am replicat ca fb e plin de distrusi...








...de la texter (adica de la nevasta-sa, in numele lui).
Au mai urmat vreo 10 mesaje de genul bitch!, slut!, marriage wrecker! si i'll see u on the 25th when my wife leaves RO so we can get on with it... Mesajele astea au fost trimise pe wall, sa le vada tot poporul, de m-a sunat toata lumea sa ma intrebe cine dracului e nebunul, sau daca am luat-o razna.
Asadar, femeia i-a cotrobait prin laptop, a dedus ca o arde aiurea si cu toate astea, nu si-a facut bagajele in secunda urmatoare, ci a preferat sa mi se adreseze. Evident, si-a dat seama ca nu ne-am tras-o, zic eu ca de asta a mentionat dimensiunile lui texter (asta ca tot zicea D ca o are mica), dar cred ca a citit doar mailurile lui catre mine, nu si invers. Atunci cand nu il ignoram, ii raspundeam cu replici scurte si foarte incriminatoare, de genul "u freak!", "u stalker", "u pervert", dar asta e irelevant, eu sunt the marriage wrecker!
A doua zi, pe la 8 jumatate dimineata, ma suna. Reject. Sms in care-mi spune ca vrea sa-si ceara scuze (ok pana aici...) si de acum inainte, sa ne trimitem sms-uri, ca e-mailul nu e sigur. WTF?!?!
Astia doi s-au luat bine. Ma jur ca pereche mai potrivita n-am vazut!

Trebuie sa iau o pauza de la psihopatzenii, deja simt k m-am intoxicat.

3 comentarii:

  1. stii unii ne meritam soarta bagam toti ciudatii in seama?!!ps:mai scriem si noi ceva...macar de plicitseala??clubul de fani din rahova te saluta

    RăspundețiȘtergere
  2. eh da, ce sa-ti spun :) mi-am cam luat parleala cu varf si indesat. de vreo cativa ani incoace, tot primesc bonus...

    salut clubul de fani! nu am avut timp nici sa ma plictisesc...

    RăspundețiȘtergere
  3. ma rog club,110 kg inseamna aproape 2 nu:))) bine ca traiesti in lumea noastra munca,sclav,munca,duminica libera,munca,sclav,munca!!!!!mai abtinete si tu...sa ti scoti mereu parleala ,bonus etc:))

    RăspundețiȘtergere