luni, 1 august 2011

am ajuns (cu) bine...

Una din fazele triste atunci cand nu esti combinat, e ca nu ai pe cine sa suni si sa-i spui ca ai ajuns cu bine la destinatie.
Am ajuns cu bine. Pup.
La film poti merge cu prietenii, la un cico tot asa, in concediu mergi cu parintii... Un milion de alte chestii incepi sa le faci de unul singur - sa gatesti, sa bei un pahar de vin, sa te uiti noaptea la filme de groaza, sa dansezi prin casa, sa-ti repari chiuveta, sa-ti cari singur bagajele, sa iti umfli o roata, sa stai 2 ore la spalatorie sau enshpe ore la politie cand te buseste vreun idiot... Uite asa apreciezi compania cuiva, in momentele in care te simti trist si lasat cu curul in balta.

8 comentarii:

  1. Daca ajuta cu ceva, eu chiar m-as bucura sa primesc un mesaj de la tine cu: "Am ajuns cu bine. Pup." sa te stiu ok. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot ma sa te smsuiesc pe tine, tu nu esti available :)
    Multam!

    RăspundețiȘtergere
  3. trimite la toata agenda:))

    RăspundețiȘtergere
  4. iti trimit eu ina daca vrei :)

    RăspundețiȘtergere
  5. mergi inainte!visele nu mor niciodata,eu ma gandesc la ea zi de zi doar sta langa han la drumetului!!!fan club rahova

    RăspundețiȘtergere
  6. deocamdata stau pe loc. e vineri si sunt inca la birou... dar va veni si ziua cand voi merge inainte, cu pasi repezi :)
    ps propun sa te semnezi FCR :)

    RăspundețiȘtergere
  7. da nu m am mai uitat pe blog ul tau de 2 zile ,cand nu sunt fanul tau din rahova lumea imi mai spune marius!

    RăspundețiȘtergere