miercuri, 24 august 2011

less hassle

Cu unii oameni pur si simplu nu ma pot intelege. Mi-e imposibil. Ce conversatii sa porti cu un om care te vede o data la cateva luni desi stati in acelasi bloc, si atunci te intreaba:
- Ce-ti mai face casa?
Bine, multumesc, tot acolo...te saluta si ea.
- Dar usile? Ce-ti fac usile?
Uite...ce sa faca si ele? Asteapta sa ajung eu acasa, am rezervata o jumatate de ora special pentru ele, in care le inchid si le deschid.
- Si cada? Cada ce-ti mai face?
.........Bule si spume, ce mama ma-sii poate sa faca o cada?

La polul opus, zilele trecute i-am scris mamei un mail interminabil in care ma smiorcaiam din pricina lui... aceluiasi. Saraca mama...

Sper ca poza cu picioarele care nu-i apartineau sa-i fi stricat macar ziua si sa-l tina departe de mine. Even though that makes me a cold heartless selfish bitch or whatever. Din motive inca nestiute de mine, asociate in mod eronat cu ceea ce se cheama iubire, eu nu am putut sta departe de el. Nevertheless, the hassle was worthless.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu