miercuri, 31 august 2011

imi place ambiguu... dar nu foarte.

Din blogul asta poti deduce un milion de chestii si automat e foarte posibil sa te inseli in nenumarate privinte. Cam asta era si ideea. De asta nu ma semnez cu Nume Prenume. Exista insa si cateva persoane la care tin foarte mult si care continua sa interpreteze dupa bunul plac diverse chestii, in ciuda faptului ca sunt total transparenta in viata de zi cu zi.

Pentru aceste persoane, clarific urmatoarele:

1. XVI fost iubirea vietii mele si orice alt barbat din viata mea va fi comparat cu el, in mod inevitabil. Ah da, si o sa urasc orice femeie care va incerca vreodata sa puna mana pe el.

2. Picioarele din poza erau ale lui Monsieur Diplomacy. Cred ca nici el nu stie asta, dormea cand am facut poza. Mi-a tot reprosat ca-l mint, ca eu sigur am nu stiu cate alte combinatii despre care refuz sa-i spun. Ei bine, nu am.

3. Diseara imi gateste texter. Texter nu face sex, ci doar pui indian cu curry. N-am niciun chef, de dimineata ma tot coiesc si caut motive sa ma sustrag de la aceasta activitate, dar am maaare nevoie de divertisment. O sa-l pun sa-mi povesteasca iar despre Scufita Rosie si Alba ca Zapada. Cu putin efort, rad pana adorm.

Atat.

3 comentarii:

  1. Scrii precum Miranda, din colectionarul de J. Fowles...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-e straina aceasta Miranda, dar voi apela la ajutorul prietenului nostru, Google.
    L-ai sunat pe Istrate? Mergeti la pescuit? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. da... da' el lucreaza la infrastructura tarii, crede ca-l face pe dracu in patru.. Vise de om tanar

    RăspundețiȘtergere