marți, 16 august 2011

bittersweet

Coincidenta sau nu, in ziua in care spuneam ca vreau si eu un rus din asta care sa-mi povesteasca despre arme si sa ma fascineze, Monsieur Diplomacy se ducea la vanatoare. A doua zi primeam poze cu ceea ce fusese un urs. Deci da... genul meu de barbat exista. Doar ca il tin la distanta pt. ca sunt paranoica si nu mai vreau povesti triste.

In alta ordine de idei, dar avand acelasi gust usor amarui, am mancat nuci verzi in weekend. Dupa frecari intense cu diverse chestii abrazive si ineficiente, palma mea stanga e inca maro.

8 comentarii:

  1. Crissu-pisu: deci clar.. google reader rules: am adaugat blogul tau la contul meu de google (m-am abunat asa ca vad fiecare post nou) pupic :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. ramai la nuci,genul tau de barbat este probabil cel care ........tu stii mai bine da ideal ar fi ca el sa .........??clar tu stii....iar el ar fi bine sa stie asta !la vita e bella....noi doar o complicam....FCR

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) well... that makes a lot of sense, doesn't it? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. da ...in apararea mea pot sa ti spun un secret de duminica dupa amiaza cand nu faci absolut nimic si astepti mizeria de luni sa mergi la birou sa te frece un retard la melodie:STOLYCINAIA cu ceva de mere verzi te face sa spui lucruri pline de sens .....foarte probabil doar pentru tine....dar sunt gandite mult:))))

    RăspundețiȘtergere
  5. noh ca tre sa gust asta, deja e a 4-a recomandare :)

    RăspundețiȘtergere
  6. cu siguranta merge solo sau in doi dar e efect garantat:sport extrem ne place sa ne prabusim!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. nu nu nu, nu-mi place sa ma prabusesc! dar poate la mine are alte efecte, mai stii..? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. orice e posibil ramane doar de vazut!?!:))

    RăspundețiȘtergere