luni, 4 octombrie 2010

despre toate si despre nimic

el-cel-insurat s-a retras frumos si elegant: "Vreau sa te stiu bine. Eu nu am nevasta pe care mi-o doresc." Replica asta a venit pe fondul multor discutii avandu-l ca subiect pe XVI si ce dracu fac eu cu viata mea, apoi mesaje care mi-au cam stricat seara si ca desert, un tel de langa nevasta-sa...ca doar suntem prieteni, ce plm! Deci da...

Am fost la nunta, a fost mega distractie. Am realizat inca o data ca, desi sunt singura tot timpul, port un inel care seamana cu o verigheta si toti barbatii cred ca sunt casatorita. Nu am avut idee ca ei se uita la chestiile astea.
"Si...sotul?" / "Sotul e plecat, nu a putut veni."
Vorba lui D, macar de data asta n-am mai primit dedicatii de genul "pentru fataaa fataaa singuraaaa de la masaaaa masaaaa din dreaptaaaa" :))))

Am visat ca vroiam sa imi cumpar o pereche de pantofi si pana sa ma hotarasc pe ce dau banii, vanzatoarea mi-a facut un test de sarcina (?!) si eram insarcinata. In 2 saptamani chiar :-|

Am condus un tractor. Tot in vis. Acum serios vorbind, care ati mai condus un tractor (chiar si in vis)? E f tare, vreau sa conduc unul si in realitate!

Acum trezirea si la treaba!

2 comentarii: