marți, 19 octombrie 2010

eu cu cine ma marit?

nu, nu ma marit curand. dar asa...ca idee. eu cu cine ma marit?
am renuntat la ideea de a gasi acel barbat normal care sa ma suporte si care sa semene atat de mult cu barbatii pe care i-am iubit, respectiv sa fie exact pe dos in ceea ce priveste lucrurile care nu mi-au placut la barbatii pe care i-am iubit. da, e logic ce spun :) asa...ziceam... am renuntat sa mai imi doresc barbatul acela ideal, cu care sa imi construiesc o casuta cu foisor si piscina, cu o mansarda boema, cu un leagan mare, un catel si mai mare si un copil care sa alerge prin curtea noastra, descult pe iarba verde, sa il auzim razand si sa simtim ca viata noastra e completa. mda, am renuntat la asta.
XVI mi-a facut intr-o seara lista atributelor barbatului care mi-ar "trebui". de parca l-as gasi intr-un showroom, si tot ce as avea de facut ar fi sa ii adaug diverse dotari. oricum, barbatul asta de care zicea el, nu ii semana cu nimic. m-am gandit ca si femeia care mi s-ar parea mie potrivita pt el, nu imi seamana absolut deloc. deci ce naiba cautam noi in acelasi pat?
in fine...
sunt multe chestii pe care mi le doresc de la un barbat, dar majoritatea dintre ele le consider necesare, asadar nu vreau un barbat imposibil. nu e musai sa aiba in garaj jde masini, fiecare peste 50,000 euro. una luata cu banii proprii e suficienta. sa nu fie logan (am zis si asta nu comentez, multumesc de intelegere). nu trebuie sa aiba vila cu n etaje, un apartament e suficient. aici se aplica principiul daca am putut eu, poate si el. casuta ne-o facem impreuna :) vreau sa aiba bun simt, sa fie ambitios, respectuos, putin gelos, uneori incapatanat dar mega-intelegator, rabdator (pt ca eu chiar sunt imposibila si gresesc prosteste de multe ori, apoi gresesc si mai rau incercand sa indrept ce am stricat) si mai vreau sa stie lucruri pe care eu nu le stiu, despre care sa imi povesteasca in asa fel incat sa ma uimeasca :) restul sunt prostii, se pot invata, schimba sau imbunatati lejer. cam atat. da da, cu un barbat din asta o sa ma marit!

2 comentarii: