marți, 26 octombrie 2010

oficial mi-e bine!

Sunt pe cale sa am un atac de panica. N-am mai avut asa ceva pana acum, dar sunt ferm convinsa ca am trecut prin toate starile cu XVI si doar asta a ramas, asa ca trebuie sa fie un atac de panica!

Panica de prea mult bine.

XVI e exact asa cum mi-am dorit! Sigur e ceva in neregula cu el, altfel nu imi explic. Marchez cu un stegulet postarea asta, ca sa pot face referire la ea, cand ma lamuresc si raman cu buza umflata. Macar sunt (oarecum) realista, nu? :)

Pana aflu ce pune la cale (adica pana mi-o da, in stilul lui aparte), incerc sa nu devin paranoica si sa ma bucur de el, de felul asta al lui in care imi lumineaza ziua.

ps: e posibil sa te indragostesti iar si iar si iaaaaaaar de aceeasi persoana?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu