vineri, 8 octombrie 2010

patrunjelul

Sms de la D ieri:

Mi se intampla ceva super freaky! Sunt intr-o sedinta si din 5 in 5 minute imi vine un chef absolut tampit sa fac sex! Simt ca ma furnica pielea, talpile, sanii si parul de pe maini! M-a trecut un fior de mi-a sarit pixul de pe hartie in timp ce scriam! I need to get laid, cred ca cineva mi-a pus un afrodisiac in cafea :))

Eu mi-am imaginat ca e cu cine stie ce bunaciune in sedinta, si o excita respectivul de-i creste libidoul in asa hal... Nope, era cu 2 colegi si o avocata, nimic excitant, asa ca pune totul pe seama lipsei acute de sex.

Imi vine sa intru peste astia de la securitate din biroul alaturat, sa-l iau pe unu, sa-l tavalesc bine si apoi sa ma intorc linistita la treaba.

Ma mananca degetele si ii spun ca vreau sa imi comand nu stiu ce de la un sex shop, poate e ceva ce isi doreste si D. Cica nu, si-a luat multiple chestii din Amsterdam si s-a vazut nevoita sa le arunce, ocupau spatiu degeaba si iubitii ei s-au cam speriat.

Hahahaha!!! Cowards!

O suna apoi pe C (dormisera impreuna), sa o intrebe cum se simte si ea. Culmea, acelasi libido si la C. Din una in alta, isi amintesc ele ca au mancat de dimineata o omleta cu mult patrunjel.

Foaaarte muuuult patrunjel :)

ps: is this reason good enough for men to spoil us with breakfast in bed?

3 comentarii: