luni, 9 martie 2009

fisa postului 24/10/08


azi am putin timp la dispozitie si simt nevoia sa ma exprim liber...

stiu exact ce barbat imi doresc!

- in primul rand, trebuie sa fie f bun la pat - asta il va scuti de f multe explicatii.

- trebuie sa se priceapa la vorbe frumoase. nu lungi, nu multe, nu dese, doar frumoase sa fie si eventual nu prea fictive, spuse pe un ton cat mai realist.

- nu trebuie sa fie o frumusete de barbat. doar nu respingator. daca ne petrecem timp impreuna, imi intra pe sub piele si se poarta intr-un anume fel, o sa ajung sa il iubesc oricum. il voi considera cel mai minunat om si voi face din cand in cand mici crize de gelozie ca sa se simta dorit.

- CATEGORIC trebuie sa stie sa scrie - de conditia asta nu scapa niciunul!

- nu trebuie sa ma scoata in oras. o data pe saptamana e mai mult decat perfect. il pot lua eu de acasa, nu e problema ca a ramas fara carnet, noi sa fim sanatosi! si putem sa ne vedem doar sa facem sex, ca sa nu il tin prea mult pe drumuri, poate mai are si altele de facut - Te astept jos, nu trebuie sa te aranjezi, esti ok oricum...si nici nu ma stresez ca iti sifonez camasa cand te dezbrac."

- nu trebuie sa aiba f multi bani, contribuim amandoi la bunastarea relatiei noastre... uneori pot plati doar eu, important e ca ne iubim, altceva nu conteaza.

- nu trebuie sa ma sune zilnic, nu vreau sa se simta obligat sa ma intrebe de sanatate. vorbim oricand vrea el. ma poate suna si in toiul noptii, ii voi raspunde orice ar fi. eu insa promit sa nu il deranjez la ore tarzii.

- nu ma deranjeaza daca primeste sau da mesaje necorespunzatoare altor persoane de sex feminin pe care eu nu le cunosc (desi ii stiu aproape toti prietenii). Atunci cand o "ea" ii trimite un mesaj de genul "Tu vrei doar sex, eu aveam alte planuri cu tine" e evident ca el, de fapt, atunci cand "ea" i-a facut cine stie ce avansuri, a vrut BINEINTELES, sa o indeparteze, pt k il stresa. stim cu totii ca singura modalitate de a scapa de o femeie este aceea de a ii propune sa faca sex. orice, dar nu sex! prin urmare o sa fiu mandra ca am un asemenea barbat langa mine, care stie exact ce si cum sa faca in situatii care ar pune relatia noastra in pericol! :-*

- daca, vreodata, vreo persoana de sex masculin face vreo remarca asupra mea, trebuie sa ii dau o palma, si sa injur! toate astea intr-o maniera cat mai feminina si politicoasa, bineinteles, pt. ca el vrea o fata finuta si doar pt. el...

- de preferat, sa treaca prin perioade dificile. in felul asta il scutesc fara griji de problemele mele si ma simt importanta atunci cand pot ajuta persoana pe care o iubesc. ideal ar fi: probleme in familie ("ma certam cu mama, de aceea nu ti-am raspuns 2 zile la tel" - stai linistit, puiu`, n-am niciun drept sa intervin), job nou ("e stresant si obositor, dureaza pana ma adaptez, nu ne putem vedea nici azi, poate pe la sf sapt viitoare cand prind putin timp liber" - sigur, nu te ingrijora, vreau sa ai o cariera infloritoare), bacalaureat / sesiune / licenta / doctorat - iti fac eu proiectele, lucrarile, licenta, citesc eu pt tine, ma documentez, le scriu, le printez, indosariez, orice vrei tu! stiu sigur ca imi vei fi recunoscator si imi vei multumi pt. asta!

- nici de sarbatori nu e obligatoriu sa fim impreuna. e de la sine inteles ca atunci cand ii fac un cadou, trebuie sa ma gandesc intai si intai daca mamei sale ii va placea si mai apoi sa ma muncesc 3 zile la el. iar faptul ca ma anunta cu 2 zile inainte de Revelion ca nu putem petrece noaptea dintre ani impreuna (cum am facut pana atunci) intrucat nu mai e loc si pt. mine la restaurantul unde a facut deja rezervare cu prietenii lui, nu inseamna decat ca are o gramada de atributii si nu mai face fata solicitarilor. e normal! e si el om!

- in ceea ce priveste concediile, le putem face separat. eu voi incerca sa il conving sa mergem impreuna la mare pt ca il iubesc si vreau sa petrec cat mai mult timp alaturi de el... el va refuza pe motiv ca situatia financiara actuala nu ii permite si oricum nu are timp liber... intr-un final ma voi duce cu alti prieteni... eh, si sambata seara nu mai pot de dor si sun sa-l aud... in mod sigur exista o explicatie pt. care este si el in acelasi timp la mare cu prietenii lui, deci n-are rost sa ma ingrijorez. vom clarifica situatia dupa ce ma iarta ca am plecat la mare fara el... ma iubeste, il iubesc, sa nu uitam asta orice ar fi!

- ajunsi aici, relatia noastra este deja perfecta: avem niste partide de sex rupte din filme, iar eu sunt cu creierul spalat, convinsa ca nu il voi merita niciodata. in viziunea mea el este un semi-zeu, iar eu sunt o simpla muritoare..

Iata asadar lista cu pretentii greu de satisfacut...





---------------------------- ignorance is bliss -----------------------------

4 comentarii:

  1. asta mi-a placut. e un pic mai personal, unlike what I usually write :)
    stai bine la ironie. thumbs up!

    RăspundețiȘtergere
  2. ai sa razi, silverwolf... insa nu multi au prins ironia mai mult decat evidenta. voila:

    Matt says: 4:37 PM
    cred ca iti trebuie o jucarie de plastic sau sa deschizi mai bine ochii la ce este in jur (personal prefer varianta a 2a)

    Response: @ matt - am de mult acea jucarie de plastic. e albastra, i-am dat si nume. daca vom ajunge vreodata sa ne cunoastem, probabil vei interpreta altfel ceea ce am scris eu mai sus. cheers!

    RăspundețiȘtergere
  3. man you`re witty...:) ma rog...woman...nu man...aia era o expresie. :)

    RăspundețiȘtergere