luni, 9 martie 2009

Rutina diminetilor 28/10/08

6:00 snooze

6:15, ok, ok, ma trezesc.

6:30 – Tata, imi faci si mie o cafea?

7.10 – Azi cu ce ma imbrac? Clar, de acum inainte imi aleg hainele de seara pt. a doua zi. Mai multe combinatii :)

7:25 – Imi urasc parul.

7:35 – Iar n-am apucat sa-mi beau cafeaua. Am una in frigider, yeeeey!

7:40 – Telefon, portofel, pda, chei. Check! Cobor.

Aglomeratie. Iar!

Vanzatorii de ziare – hai ca ne-am imprietenit!

Cei doi baieti din Honda Civic rosie – mda...

Incepe vanatoarea masinilor cu nr. de inmatriculare ce contin XXX – haha, “imitators”!

Incerc sa NU observ nr. ce contin “TEO” – evident, le observ. !@#$%^&* Injur. Nu pe ei. Am Tourette.

Iar mi-am uitat cafeaua in frigider!

Ma depaseste acelasi tip de pe Chopper cu cel mic in spate, amandoi cu caschete retro: sunt fana voastra!

Posesorul Seat-ului Leon gri peste masura de tunat – Nu vezi multiplicat. Motivul pt. care apar mereu inaintea ta, oricat te-ai stradui si strecura, este faptul ca se merge mai bine pe banda 1 :) Chill.

In panta la Cotroceni – tipa mignona cu a ei geaca maronie de piele si malacul ei de coleg cu ghiozdanul in spate, fluturandu-si mainile in mod deranjant pe langa corp. Nu pot sa ma abtin, ai un mers f ciudat omule, ma jur!

Cele 2 Smarturi conduse de 2 blonde care nu au loc niciodata una de alta – There’s always the sidewalk, ladies!

Autobuzul oprit in mijlocul intersectiei... E si 20, ajung maine.

ANEFS – alte amintiri...

Plevnei – calc-o!

Berthelot – eu unde parchez?

8:31 totu` bine!

23 de comentarii:

  1. "Nu pe ei. Am Tourrete" :)) esti geniala :))

    RăspundețiȘtergere
  2. join da club! sa fie cu cati de R si T vrei tu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. exact :) fara numar. liber la r-uri si t-uri si 8-uri :))

    RăspundețiȘtergere
  4. its about movement, sugar ;) fuck the drawings!

    RăspundețiȘtergere
  5. you pervert. i don`t like fucking drawings.

    RăspundețiȘtergere
  6. :))))) miscarea circulara uniform variata :)))) nu pot sa cred :)) 1-0 pentru tine. sau 1/0.

    RăspundețiȘtergere
  7. faci o ora si ceva pana in militari la ora asta..:)

    RăspundețiȘtergere
  8. ce le stii tu pe toate... nu m-am dus direct acasa, dar poti sa ma cronometrezi maine :)

    cam greu te-ai prins cum e cu 1/0 ala :))))

    RăspundețiȘtergere
  9. hai ma..ce vrei..chiar perfect perfect?

    RăspundețiȘtergere
  10. of..girls..:) buna dimineata...

    RăspundețiȘtergere
  11. da da, cu tine vorbesc :D FYI ti-am dat si add aseara

    RăspundețiȘtergere
  12. bine k mi-ai dat k seara nu intru pe net nici sa ma pici cu ceara :) acum sunt on. poate imi dai un mail daca nu poti sa intri pe mess ;)

    RăspundețiȘtergere