luni, 9 martie 2009

full time bf needed 3/09/08


Full time bf needed – browsing: Search dupa nume. Primul nume care imi vine in minte e al fostului meu prieten. Cum am prostul obicei de a asocia numele cu persoana... NU, nu vreau asta. Al doilea nume: tipul cu care am iesit aseara. Nu. Nici asta. Final call: ALEX (no reason why).

Varsta: hmm cel putin de seama cu mine, de preferat peste 25. Ok, fie: 22 - 35 ani.

Stare: oricare/ singur/ intr-o relatie serioasa/ casatorit/ intr-o relatie deschisa – As bifa: NU indragostit de o femeie casatorita cu altul, NU aflat deja intr-o relatie serioasa, NU intr-o relatie deschisa (ce inseamna asta? nu exista asa ceva), NU neaparat singur (de ce esti singur?), NU vreau dureri de cap cu alte femei din viata ta (iubite, neveste, surori, mame). Si alte cateva NU dar peste care putem trece momentan. Deci nu bifam nici o categorie din cele puse la dispozitie. Okei...Next!

Locatie: Romania / Bucuresti – hai pe langa casa deocamdata.

Rezultatele cautarii: 2500

Mda.

!!!

Ok, back. Bifam SINGUR

Rezultatele cautarii: 449

Din primii 20, 4 au pozele de profil cu, pe langa, sau in masina. Nu ma intereseaza masina ta, o am pe a mea. Dar daca nu ai, eu nu-s sofer de taxi. Te descurci. Trecem peste.

Ok, stop, vad unul simpatic... Varsta 29 ani. Perfect. Poze din China, din club (remarc si apreciez lipsa comentariului “In Bamboo la separeu”), poze de la mare. Neptun. E frumusel, pare de viata. Si iar stop: de ce esti in chiloti? Nu inteleg. Toti sunt in short, tu de ce in chiloti? De ce in toate pozele asa? :(

Next!

Varsta: 22. Primele 2 poze nu-mi spun nimic. Poza 3 – comentariu: “in tineretze tot frumos :P :))” hai fii un pic serios. Poza 4 – comentariu: “sa tocit iarba cat am urcat...” mda, adaug conditie sus. E de bun simt sa stii sa scrii. Cratima intra in categoria asta. Plus ca urci pe-un deal si esti in papuci. Descult era mai hazliu. Zic eu. Poza 5 – comentariu: “VESEL...” Nu pari. Pari ametit... si pantalonii aia sunt f ciudati... poate d’asta au intrebat toti daca ai facut pe tine. Urmatoarele asa si asa, poza 13 PUNE CRATIMAAAA! Valabil si pt. 17. In poza 18 esti bunutz. Pune-o pe aia prima. Ah, da. E deja poza de profil, my mistake. Deci aia era cea mai buna, nu? :(

Deci nu. Next!

- http://trailaalex.hi5.com - no comment, un profil care mi-a placut. Nu papusile m-au impresionat.. ok, poate doar un pic :)

Alte profile: poze cu bebelusi. De ce ar pune un barbat asemenea poze la profil?

Dau de alt Alex, care are un prieten pe nume Alex, pe care l-as lua acasa. “alexandrurau” isi zice – 21 ani, localitate de origine Bacau. AAAAAlex ne placi. Mie si personalitatilor mele multiple.

Trist. Am vizionat 50 profile si doar un baiat mi-a placut... care nici nu se incadra in cerintele bifate de mine :(

to be continued...

7 comentarii: