marți, 24 mai 2011

cam cat de minunata sunt eu :-D

Nu mai pot domne sa ies din casa, ca ma asalteaza barbatii :))
M-a vazut unu` de la geam si mi-a zis ceva dar nu eram atenta, asa k s-a gandit sa lase mancarea pe foc, sa se suie in masina si sa vina dupa mine. A trebuit sa ma opresc, se pusese nebunul cu masina in fatza mea, mi-era nush cum sa intru in bloc, sa nu vada naiba unde stau, poate ma trezeam cu el la usa. Avea tipul asta un debit verbal mult peste limita acceptata... m-a complimentat de jde ori, m-a invitat la cina ca tot gatea, mi-a lasat 3 nr de telefon, ba chiar mi-a oferit si un job. Toate astea in 10 minute!
Jeez...
N-o sa-l sun vreodata, dar a fost o iesire la supermarket numa` buna pt stima de sine :))
Adevarul e ca...sunt o raritate...

ps: m-am gandit mai bine si am sters ultima parte din text care n-avea nicio legatura cu intamplarea, dar demonstra cam ce fel de raritate si cam cat de minunata sunt eu (NOT)

8 comentarii:

  1. poate nu vezi tu ce vad altii la tine:)...eu zic sa te mai uiti o data:D....eu cred ca vad bine ei ce vad...numai ca tu esti cam pesimista....

    PS: sper cand mai vin la tine sa nu gasesc coada :P

    RăspundețiȘtergere
  2. ii impartim, facem triaj la portitza :))

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca am prins sfarsitul scenei... tipul avea un chevrolet spark? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. meserie.. oricum mie mi s-a parut ca a plecat in graba.. sigur i se ardea mancarea:D

    RăspundețiȘtergere
  5. pai cred ca de asta vorbea asa de mult si de repede...
    btw: mi-a pupat si mana :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. băiet fain şi stilat de Bragadiru..

    RăspundețiȘtergere