marți, 17 mai 2011

mersul pe jos face piciorul frumos

Imi lipseste o destinatie de bifat pe luna august si ieri oscilam intre Milano si Paris. Intr-un final aleg Milano. Pana sa apuc sa rezerv ceva, out of nowhere, vine Monsieur Diplomacy (care nu stie de plecarile astea ale mele) si-mi spune ca a visat ca ma dusese la aeroport, a stat pana a decolat avionul si cand se indrepta spre masina, zburatoarea s-a prabusit. 2 nopti la rand, acelasi vis.

Evident, sunt paranoica si n-am mai rezervat nimic.

In iunie plec la Cluj. Sper sa nu viseze pana atunci ca mor la volan, ca pe bicicleta pana acolo parca nu prea-mi vine sa ma duc...

ps: glumeam cu mersul pe jos

6 comentarii:

  1. Final Destination a' la Rumanie =)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sau poti sa iti iei un cal... Plus ca il poti folosi si la alte lucrari (lucrari agricole, a nu se interpreta gresit) :).

    RăspundețiȘtergere
  3. ...calare pana la Cluj? sau pana la Milano? :)))
    mi-oi fi luat eu apartament in provincie, dar de lucrari agricole inca nu m-am apucat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. pai eu zic sa vii mai bine la Praga!!!!

    RăspundețiȘtergere