luni, 9 mai 2011

Nu, multumesc!

M-am umplut de draci azi.

Hai sa va explic de ce cuvintele mari nu merg cu sexul:

1. ultima persoana cu care am inceput astfel de discutii maretze, m-a servit cu silent treatment for no reason cateva zile, apoi mi-a zis-o pe aia cu "eu sunt problema...si lucrez la imbunatatire..." si a adaugat "ti-am spus ca si mie mi-e pofta de tine?" dupa care a continuat sa ma ignore. WTF?!? Rezultatul? Timida Indragosteala si Maximul Libido au tipat isteric si au luat-o la fuga pe campii. Nu, multumesc.

2. cel de dinaintea astuia, s-a gandit ca ar fi ok sa-mi faca faze de kkt, spre ex. sa se pileasca si sa atipeasca in patul meu, in lipsa mea, de era sa fac atac de cord cand am intrat pe usa. Asemenea faze nu o sa ma excite niciodata...si cu atat mai mult nu o sa-mi creeze dorinte nestavilite de a ma marita cu el, in conditiile in care e deja casatorit. Nu, multumesc.

3. lui XVI i-am facut diverse faze, astfel incat sa inghit suficient de multe... dar trecusera totusi atatia ani si balanta aia nu se mai echilibraaaa...

4. si primul... pai, ala a fost cel mai jmeker! imi facea faze de kkt si imi spunea ca sunt eu nebuna si o sa imi dau seama pana la urma ca gresesc si atunci o sa-mi para rau. N-am gresit. Mi-a parut rau doar ca mi-a luat atata timp sa-i spun NUUU, multumesc!

48 de comentarii:

  1. kasa ca vine si pe strada ta soarele! si o sa te joci tu si o sa faci tu fazele de kkt

    RăspundețiȘtergere
  2. urmatorul sper sa fie mai bun..:P...

    RăspundețiȘtergere
  3. :) buna...it`s been 2 years now :)

    RăspundețiȘtergere
  4. why? can prove useful..:) helpful for writing..:D

    RăspundețiȘtergere
  5. nu te mai gugaluiesc pe tine :)

    btw, tu ai un reminder pe undeva? sa-ti amintesti cand ai facut nush ce nefacuta?

    RăspundețiȘtergere
  6. smart girl :) mi-era dor de tine

    RăspundețiȘtergere
  7. si am senzatia ca au trecut fix 2 ani.

    RăspundețiȘtergere
  8. HAHA! deci you did google me :) and google never lies ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. nu te flata, acushi 2 min 'te-am google' :)

    "se cunosc de 3 ani iar astazi au fost mai emotionati ca niciodata"... acum inteleg de ce te-ai sustras tu de pe net, cu discutiile alea ale noastre i-ai fi dat ceva dureri de cap partenerei...

    RăspundețiȘtergere
  10. anyway & cu delay, felicitari si casa de piatra!

    RăspundețiȘtergere
  11. nu-mi plac durerile de niciun fel :) multumesc...delay-ul e de inteles :) et toi? qu`est-ce que tu fais?

    RăspundețiȘtergere
  12. o sa incerc sa ma revansez cumva...it`s all about choices...and i`m not good at making good ones.

    RăspundețiȘtergere
  13. cu ce sa te revansezi? get real :)

    ce fac eu? eu nu m-am casatorit...

    RăspundețiȘtergere
  14. hai ma...viata nu se imparte in "inainte si dupa casatorie". cred. sper. :) si la intrebarea ta...as putea avea 2 raspunsuri...pozitive, fizice si metafizice :)

    RăspundețiȘtergere
  15. eram ironica in ceea ce priveste casatoria, chill :)

    vreau raspunsul pozitiv si fizic :)

    RăspundețiȘtergere
  16. :)) poate imi dai accept pe facebook...ca sa incepem cu pozitivul :)

    RăspundețiȘtergere
  17. inca ma gandesc la asta... si nu ma grabesc :)
    suntem prieteni?

    RăspundețiȘtergere
  18. am observat...nu te grabesti de tare multa vreme :) suntem. da. cei mai buni prieteni. super prieteni.

    RăspundețiȘtergere
  19. mah tu ma minti...
    am apreciat insistenta de a ma adauga pe nenumarate site-uri de socializare, dar nu intr-atat incat sa dau click pe "Accept".
    da, stiu, sunt o dulceata :-D

    RăspundețiȘtergere
  20. dulceata dulceata...de ceva acru...dulcisor asa :)) facebook - socializare, linkedin - professional interest. google ruleaza.

    RăspundețiȘtergere
  21. mai stai p'aici, dau eu accept intr-una din zilele astea... te grabesti? :)

    RăspundețiȘtergere
  22. i have all the time in the world. si rabdare. incerc sa devin un om mai bun :)

    RăspundețiȘtergere
  23. good luck with that!
    eu chiar sunt pe fuga acum, asa ca....vorbim!

    RăspundețiȘtergere
  24. stiu. ai intarziat cam mult la munca azi. :)

    RăspundețiȘtergere
  25. ce sa zici si tu...desi ai putea fi si in concediu :)

    RăspundețiȘtergere
  26. mda, ar fi fost si asta o varianta, dar nu's in concediu...si nici n-am intarziat azi.

    RăspundețiȘtergere
  27. No houses to sell then? :>

    RăspundețiȘtergere
  28. So...you're unemployed then..:)

    RăspundețiȘtergere
  29. Better yet...up and down yours ;)

    RăspundețiȘtergere
  30. can u do that up & down thing for more than 5 mins this time, babe? ::: evil laugh :::

    RăspundețiȘtergere
  31. You're so sweet when you're mean..:)) because that's not really you :)

    RăspundețiȘtergere
  32. oh...that was the real me, trust me on this one :)

    RăspundețiȘtergere
  33. :) noapte buna jucarie

    RăspundețiȘtergere
  34. and a good morning to you too :))

    RăspundețiȘtergere
  35. hai neata :) adormisem aseara inainte sa dai tu mesaj...

    RăspundețiȘtergere
  36. lucky you :) ce faci? :)

    RăspundețiȘtergere
  37. citind fumat comentariile voastre ma excita intr-un stil atat de ciudat. gen, imi imaginez zeci de posibile chestii care s-ar fi ptutut intampla intre o tipa ca tine, si un anonim dubios, dar familiar ca tipu asta.

    RăspundețiȘtergere
  38. Phidas: Vrei sa facem schimb de link?
    Meilleur Jouet: Nu, multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  39. @alex zi-mi si mie ce ti-ai imaginat, m-ai facut tare curioasa :)

    RăspundețiȘtergere