luni, 23 mai 2011

Cum ati petrecut sfarsitul lumii?

Vineri seara am avut quality girls time cu mici atentii de la Monsieur Diplomacy, care s-au integrat absolut perfect in atmosfera de apa plata cu lamaie bauta langa piscina :)
La putin timp dupa ce ajung acasa si adorm, pe la 3 jumate mai cu exactitate, telefon de la XVI. Abia ce ma fericeam si eu ca vorbim si ne intelegem ca doi oameni normali... I-am propus ca pe viitor sa ma sune sa bem impreuna, nu cand e deja avion. Evident, invitatia asta a ignorat-o. Whatever.
Sambata m-am trezit la 7 dimineata si am golanit pana duminica la 6 dimineata, asteptand sfarsitul lumii. N-a venit, dar m-am distrat copios.
Duminica m-am afumat la gratar. Vine totusi un moment in care ni se mai face si foame :)
Seara m-am excitat si enervat cu smsex dubios a la Monsieur Diplomacy. XVI era atat de bun la asta... Treeeeeeeeec pesteeeeeeeeeee.
Azi m-am trezit la 4 jumate ca am visat urat. Evident, sunt zombie. Am uitat sa-i cer un raport lui Texter si acum cere favoruri sexuale sa-l faca si sa mi-l trimita pana la pranz. O alta zi de luni...

5 comentarii:

  1. si asa se petrece un weekend:)....pacat ca poza era atat de frumoasa:P
    bine ca te-ai afumat la gratar si nu ai stat inchisa in casa....:P
    si weekendul viitor ce se anunta?

    ps:te-ai trezit devreme sambata....si ai inceput cu mesaje de dimineata...mai exact 8:P(bine ca nu m-am trezit)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai ma afum mah, jmekerii astia din gashca vesela nu-s in stare sa faca un gratar, mai mancam la anu`...

    de la 7 la 8 am fost in stand by, nu-mi veneasa cred ca e sambata si eu ma trezesc la ora aia. am inceput sa va trimit mesaje pe la 8, sa nu ziceti naiba ca am luat-o razna de tot :))

    weekendul viitor...? poate se sfarseste iar lumea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. da sa tot fie sfarsitul lumii! k e fun ;)) :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. just remember TZIIIIITZII :))

    RăspundețiȘtergere
  5. sa-ti traiasca tieeeee, rad singura cu tzitzzziiiiii ala :)))
    "Da` ce mah, suna ciudat?"
    =))

    RăspundețiȘtergere