luni, 16 mai 2011

Pentru fanii mei, fara numar!

Mdeah. In urma postarii Nu, multumesc, au inceput diverse discutii pe diverse site-uri pe care nu-mi voi face cont, motiv pt care scriu asta acum. Subiectul acestor discutii este cat de buna sunt eu, cati m-ar fute si cum femeile spun NU, dar ele de fapt o vor mult si bine. Mah baieti (si cand spun "baieti", apreciati-va si impartiti-va singuri pe urmatoarele categorii: labari tristi, macho meni, futaciosi) n-ati inteles nimic din ce spuneam.
Va mai explic o data. Sa-mi spuneti daca tre` sa va fac un desen.
1. sexul nu se pupa cu te iubesc-ul - asta era ideea postarii in cauza.
2. nu conteaza cat de futacioasa sunt eu. Nu-s aici ca sa ma futeti voi. Nu-s nici disponibila, nici dispusa.
3. stiti jmekerii aia care fluiera gagicile pe strada si cand vad ca ele nu reactioneaza "pozitiv", striga toti "Curvo!"? eh...de ei imi amintiti!

Va pupa fata!

3 comentarii:

  1. O sa aplaud la scena deschisa.99,9% dintre "comentatorii" piticului, inclusiv el, nu ar intelege. Pentru ca o au mica ( mintea) si cand nu o ai nu conteaza marimea, dar ea conteaza de fapt.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    Una e sa-i amuzi pe ceilalti (atata timp cat poti sa intelegi o subtilitate si stii de gluma, pt. mine esti ok) si alta e sa insisti in a demonstra tuturor ca nu esti decat un simplu maimutzoi si lucrul asta sa ti se para tie f ok. Nu. Asta NU, multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. esti tare ,am ajuns pe blogul tau din greseala da....e ok ....pentru o femeie!-))

    RăspundețiȘtergere