joi, 26 mai 2011

here we are now. entertain me.

(1) Iar Texter...
M-a innebunit de cap acum vreo 2 seri cu sms, mail, sms, mail, sms, mail si tot asa, de am zis ca arunc telefonul ala pe geam. Si cum eu m-am jurat ca tel pe silent nu-l voi mai tine vreodata (exceptand momentele rare cand intru in biserica), i-am zis sa se urce intr-un taxi si sa vina sa ma frece la cap de pe canapeaua mea din sufragerie, doar sa ma lase naiba cu telefonul ala. Brusc, s-a imbolnavit:
- I honestly would if I could, but I'm a bit scarred (nu scared, scaRRed). Illness.
- Then u better shove that phone up your ass and just let me go to bed!

A doua zi am plecat tarziu de la birou si m-am eschivat de la Drinks Before Home. Drinks @ Home are way better. Si incepe: U out tonight? D. is out, but u aren't? Like... baby...seriously??? No illness tonight? Asa ca s-a gandit el un pic si mi-a trimis poze cu vanatai/cicatrici sau naiba stie ce erau, k n-am inteles nimic din ele si oricum nu le vedeam rostul. Okeeeei... Ii urez noapte buna si pa. Nu trec 5 min ca incepe din nou:
- Ever get lonely?
- Going somewhere with that?
- I'd have u here now if I could.
(JURA-TE!)
- Baaaaaaaaaaaaabe. U text a lot and don't do much. I know that, u know that, we're good. Now can I please have some sleep?
- This is not good. Feel free to call by.
Il ignor.
- Door is open for u.
Il ignor in continuare.
- Why u ignoring me again?
- Chill & lock the door.
- Chilled.

(2) Evident, s-a dus naiba somnul meu. Am iesit in fata blocului, m-am asezat pe trepte cu o sticla de cola si m-am bucurat de compania unei persoane care a meritat toata atentia mea si pe care o venerez pt ca ma binedispune intr-un mod aparte :) Thaaaanks!

(3) BTW v-am zis cat imi place, place, place Monsieur Diplomacy? :)

...obviously, I'm getting lots and lots of... entertainment :-|

5 comentarii: